نکات مهم در فروش توری پنجره دوجداره upvc

نکات مهم در فروش توری پنجره دوجداره upvc, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

نکات مهم در فروش توری پنجره دوجداره upvc

بهرام پروهان

از نکات مهم در فروش توری پنجره دوجداره upvc توجه به نیاز و سلیقه مشتری میباشد. با تولید توری در جنس ها و مدل های مختلف میتوانیم در بازار فروش مشتریان زیادی را جذب کنیم. توری ویژه یو پی وی سی از نوع خاصی از الیاف فایبر گلاس با فناوری نوین ساخته می شود که ضد گردوغبار می باشد و دید را به طور چشمگیری کاهش نمی دهند.
توری ها در مدل های مختلف در بازار موجود می باشد از جمله توری پلیسه ای و توری مگنتیک که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و دلیل آن جنس عالی و قابلیت شست وشوی آسان است. نوع توری رولی یا پلیسه می باشد که در پشت فریم پنجره جمع شده فریم این توری نازک و هماهنگ با پنجره است. ظاهر ساختمان را از حالت اولیه خارج نکرده،جلوی دید و نور را هم نمی گیرد. قاب توری های پنجره یو پی وی سی با پروفیل upvc ساخته می شود که برای تقویت بیشتر،داخل پروفیل گالوانیزه استفاده می شود و یا از جنس آلومینیوم می باشد. که هماهنگ با رنگ پنجره ها رنگ می شوند. توری پلیسه ای بیشترین بازار را به خود اختصاص داده و از نظر قیمت نیز در سطح بالاتری نسبت به انواع دیگر دارد البته لازم به ذکر است که توری پلیسه ای دارای مزایای بیشتری می باشد و پیشنهاد ما نیز استفاده از توری پلیسه ای است.
قیمت توری پنجره دوجداره و آلومینیوم با توجه به ساختار و مزایای بی نظیر آن مناسب بوده و خانواده ها می توانند با یک بار هزینه و خرید این محصول تا چندسال از وجود حشرات در منزل خود خلاص شوند. قیمت توری پنجره upvc به صورت مترمربع محاسبه شده و هزینه ای نیز بایت نصب توری به قیمت کل اضافه میشود. توری هایی که توسط تیم کاری ما به فروش می رسد دارای قیمت مناسب و استاندارهای لازم بوده و دارای ضمانت می باشند و نصب ان نیز با دقت بالا توسط افراد متخصص انجام می شود. توری پلیسه ای بیشترین بازار را به خود اختصاص داده و از نظر قیمت نیز در سطح بالاتری نسبت به انواع دیگر دارد البته لازم به ذکر است که توری پلیسه ای دارای مزایای بیشتری می باشد و پیشنهاد ما نیز استفاده از توری پلیسه ای است.
قیمت توری درب پنجره یوپی وی سی و آلومینیوم به صورت متراژ محاسبه شده و هزینه ای نیز بایت نصب توری به قیمت کل اضافه میشود.

 

توری آهنربایی


توری هایی که توسط این شرکت به فروش می رسد دارای قیمت مناسب و استاندارهای لازم بوده و دارای ضمانت می باشند و نصب آن نیز با دقت بالا توسط افراد متخصص انجام می شود.
مزایا و نکات مهم در فروش توری پنجره دوجداره upvc
۱-توانایی ساخت در ابعاد گوناگون
۲-قابل شستشو
۳-توانایی دید محیط خارج تا ۹۰%
۴-ضد زنگ
۵-ضد اشتعال
نکات مهم در فروش توری پنجره دوجداره upvc : این شرکت پنجره از نمایندگان برتر شرکت ویستا بست ، آلو پلاس ، و وین تک میباشد. گروه درب و پنجره دو جداره یو پی سی با بهره گیری از بهترین برندها و شرکت های تولید کننده مواد اولیه درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی کیفیتی در خور توجه را در اختیار خریداران قرار میدهد. خط تولید این شرکت به صورت تمام اتوماتیک و با استفاده از دستگاههای روز دنیا طراحی شده است و بدین ترتیب اتصال قطعات به بهترین نحو ممکن صورت می پذیرد. همچنین با بهره گیری از کارشناسان متخصص در امر مشاوره، طراحی ،اندازه گیری ، تولید و نصب استاندارد پنجره دوجداره ،این آمادگی را دارد تا مشتریان عزیز را از خدمات مناسب خود در راستای کاهش هزینه های مربوط به انرژی بهره مند نماید. همچنین می توانید با بازدید از پروژه های انجام گرفته توسط این شرکت از میزان رضایت مندی مشتریان و کیفیت محصولات این شرکت مطلع گردید. شما میتوانید ابعاد درب و پنجره خود را به شماره ۰۹۱۲۷۲۹۸۰۸۶ در تلگرام ارسال نمایید تا از پیش فاکتور اولیه خود مطلع شوید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: